Συμπληρώθηκε χθες η πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής ενημέρωσης και υποστήριξης για τους πολίτες, “1142”.
Η γραμμή δέχτηκε συνολικά 2575 κλήσεις, οι οποίες αφορούσαν αναλυτικά:
– 828 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (32,16%)
– 796 καταγγελίες (30,91%)
– 260 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (10,10%)
– 391 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (15,18%)
– 152 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (5,90%)
– 148 Άλλο (5,75%).
Σχεδόν οι μισές κλήσεις αφορούν σε ερωτήματα ενημέρωσης για τον αντικαπνιστικό νόμο και σε αιτήματα βοήθειας από πολίτες που επιθυμούν να κόψουν το κάπνισμα.
Πηγή: protothema.gr














































